Friday, September 6, 2013

Borang Tempahan


6 comments:

zarina said...

Saya dah bank in rm60 untuk pembayaran glitter shawl melalui dep cash machine..pada hari ni pukul 2:40 tghari tadi...

chocolate said...

Sy dh bank in rm78 by maybank2u. Sy dh hntr borang tempahan td. Tq. Just want to make sure u get it. Tq again.

Unknown said...

Assalamualaikum,
Saya dah transfer dan dah isi borang.
Tq. Just want to make sure u get it :-)

mazlina said...

Saya x leh nak attach resit pembayran..tp dah bank in rm65 ke maybank acc..please respond..tq

Unknown said...

salam..
done isi form n transfer rm95.00
tq..

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment